Mail naar relatie

Er zit (wel) omzet in aardig zijn

Valt zakelijkheid te combineren met vriendelijkheid? Commercialiteit gedijt het beste rondom aandacht voor mensen: hun klanten, hun personeel en zichzelf. 
Wim van Gennip heeft daar een model voor ontwikkeld: De ‘aardige knoop’.

Het model is gebouwd rondom een Keltische knoop, een knoop die geen begin en geen eind heeft, die dus eeuwig doorloopt. In dat koord hebben wij “loyaliteit” gezet. Dat koord loopt continue langs de ervaringen met het bedrijf betreffende het assortiment (het aardige aanbod), het gedrag (aardig zijn) en de gekozen systemen en kanalen. Deze beïnvloeden de loyaliteit, positief of negatief.

Meer weten? Wim gaat dit uiteenzetten en heeft daar een aantal praktische voorbeelden bij.

Wim van Gennip bekleedde verschillende management- en directiefuncties in de retail (o.a. Vendex, Sligro, Multivlaai) en adviseert sinds 2008 bedrijven en instellingen om vooral dat te bieden wat de klant graag wil. Het juiste assortiment en de manier waarop het aangeboden wordt staan daarin centraal. Wim vindt dat de klant daarin veel te weinig gehoord wordt. Hij toont aan dat het bedrijf zich hierin kan versterken. www.project01.nl

Aanwezige introducees 12

Toon Christiaens

Sharon van Engelen

Moodz Events

Richard Koopman

PeopleBiz HR-diensten

Brigitte de Man

B More Design

Montaña Nieweg-Montero Alvarez

Gemeente Eindhoven

Alle introducees bekijken

Wat kan De Maatschappij voor u betekenen?

Lid worden