Afmelden
Weet u zeker dat u zich wilt afmelden voor dit evenement?
Bij De Maatschappij hebben we leden uit alle segmenten: van zzp’ers tot grote bedrijven en van hogescholen tot bouwbedrijven. Deze week maken we kennis met Jessica Eland, eigenaresse van Jes! Marketing. Met haar bedrijf helpt ze ondernemers aan hun zichtbaarheid en het genereren van omzet. Lees verder voor het hele verhaal van Jessica!
Op haar 21e behaalde ze haar Master bij Nyenrode University, hierna is ze meteen bij Pon Holding begonnen als Management Trainee. Na een korte periode werd ze gevraagd als Marketing Manager bij Amega Holding, een grote dealerholding in Dordrecht met diverse automerken, schadebedrijven, universele garageformule en een leasemaatschappij.
Toen ze de kans kreeg om haar eigen bedrijf te starten, twijfelde Jessica geen moment. “Na een mooie groei te hebben gerealiseerd bij het bedrijf tijdens mijn carrière van 12 jaar als Marketing Manager, ben ik in 2017 Jes! Marketing begonnen.” Inmiddels heb ik een aantal mooie lange termijn relaties en werk ik met een vaste set van Freelancers met elk hun eigen specialisme.
De laatste trends
“Ik investeer graag in een goed gesprek vooraf zodat ik precies weet wat je wilt bereiken en maak dan een plan voor je website of social media volgens de laatste trends op marketing gebied.” Naast het achterhalen van de kenmerken van de branche waar de opdrachtgever actief is en welke uitstraling gewenst is, pakken we door: “Een website is een plek waar alles samenkomt, waar je je gehele set aan diensten wilt laten zien. Dat doen we volgens web 3.0! Via social media zorg je ervoor dat mensen je leren kennen en zo naar je website toekomen. We bepalen samen welk medium voor jou het meest effectief is."
Jessica vervolgd: "Een natuurlijke toestroom van bezoekers naar je website is belangrijk. Mocht je ooit je bedrijf willen verkopen zal een koper dit altijd hoger waarderen, net als bij een fysieke winkel waar veel aanloop is.”
Het ondernemen is Jessica met de paplepel bijgebracht: “Mijn vader is begonnen als horeca ondernemer. Hij had een conferentieoord met een high-end restaurant in Kasteel Crabbehoff in Dordrecht. Het ondernemen is mij dus niet vreemd, ik heb hierin veel van mijn ouders geleerd.” Jessica vult aan dat ze het als ondernemer heel belangrijk vindt om vanuit haar klant te denken. “Wij willen het beste voor onze klant. Wij zijn niet belust op snelle omzet maar wel op resultaat en lange termijn relaties."
Daarnaast zet Jessica zet graag in voor Goede Doelen als Make-A-Wish. Onlangs liep ze hiervoor mee met de Singelloop in Breda en haalde met een team bijna 20.000 euro op voor de stichting.
Kijk voor meer informatie en portfolio op www.jes-marketing.nl.